BIAA

Σεμινάρια

Διδασκαλία Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας σε παιδιά με Ειδική Αναγνωστική Διαταραχή-Δυσλεξία

H Βιβλιοθήκη της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (Β.Ι.Α.Α.) διοργανώνει σε συνεργασία με τον τομέα Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης από τον ΕΟΠΠΕΠ, το επιμορφωτικό πρόγραμμα “Διδασκαλία Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας σε παιδιά με Ειδική Αναγνωστική Διαταραχή- Δυσλεξία” το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Β.Ι.Α.Α.

Σκοπός του σεμιναρίου:

Στο πρόγραμμα θα γίνει εισαγωγή στις έννοιες «δεύτερη/ξένη γλώσσα» και «διγλωσσία», στη σχέση του πρώτου κώδικα επικοινωνίας (πρώτη γλώσσα) και του δεύτερου (δεύτερη/ξένη γλώσσα) και στη συνέχεια θα περιγραφεί η γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού στην πρώτη και την δεύτερη γλώσσα. Θα αναφερθούν επίσης οι διάφορες κατηγορίες δίγλωσσων καθώς και τα πλεονεκτήματα των δίγλωσσων παιδιών. Στη συνέχεια θα δοθούν ορισμοί της ειδικής αναγνωστικής διαταραχής-δυσλεξίας, θα παρουσιαστούν ευρήματα ερευνών πάνω στην εκμάθηση δεύτερης/ξένης γλώσσας σε παιδιά με την παραπάνω διαταραχή και θα δοθούν παραδείγματα λαθών στο γραπτό λόγο της δεύτερης/ξένης γλώσσας παιδιών με ειδική διαταραχή της ανάγνωσης-δυσλεξία. Τέλος, θα προταθούν στρατηγικές ανάγνωσης για παιδιά με την παραπάνω διαταραχή και θα δοθούν ενδεικτικές ασκήσεις διδασκαλίας δεύτερης/ξένης γλώσσας για παιδιά με ειδική διαταραχή της ανάγνωσης-δυσλεξία.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε

  • σε εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών οι οποίοι ενδιαφέρονται να εξοικειωθούν με τρόπους διαχείρισης παιδιών με αναγνωστικές δυσκολίες και δυσλεξία όσον αφορά την πορεία εκμάθησης της δεύτερης/ξένης γλώσσας.
  • σε ειδικούς παιδαγωγούς και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν μία βαθύτερη γνώση πάνω στην ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία.
  • σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους και επαγγελματίες που συνεργάζονται με παιδιά με την παραπάνω διαταραχή και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους.
  • σε γονείς που θέλουν να μάθουν πώς οι ίδιοι μπορούν να λάβουν έναν πιο υποστηρικτικό και καθοδηγητικό ρόλο κατά την μαθησιακή διαδικασία του παιδιού τους.

 

Δηλώσεις Συμμετοχής

Τ. 211.7706766 & 2310. 230545

http://www.e-employ.gr

Related Posts