BIAA

Σεμινάρια

Συμβουλευτικές παρεμβάσεις για μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα παιδιών

employ06.10

H Βιβλιοθήκη της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (Β.Ι.Α.Α.) διοργανώνει σε συνεργασία με τον τομέα Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης από τον ΕΟΠΠΕΠ, το επιμορφωτικό πρόγραμμα “Συμβουλευτικές παρεμβάσεις για μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα παιδιών” το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Β.Ι.Α.Α.

Οι σύγχρονες ενταξιακές κατευθύνσεις και η συμβουλευτική και παιδαγωγική ψυχολογία μέσα από την έρευνα και τις πρακτικές τους έδειξαν ότι με τη διαμεσολάβηση επαρκώς καταρτισμένων ειδικών μπορούν να δρομολογηθούν στρατηγικές και μοντέλα παρέμβασης τα οποία ικανοποιούν και τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές-γονείς των παιδιών με μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα, προωθώντας την ένταξη αλλά και την εξέλιξη τους. Διάφορες πρακτικές είναι απαραίτητο να εφαρμοστούν και στο πλαίσιο της τάξης και στο πλαίσιο του σχολείου ώστε να ενταχθούν οι δύσκολοι μαθητές ή οι μαθητές με μαθησιακές ιδιαιτερότητες και να δημιουργηθεί ένα θετικό ψυχο-παιδαγωγικό κλίμα.

Από την άλλη, είναι απαραίτητες οι διεπιστημονικές ομάδες με αιχμή του δόρατος, βεβαίως, τους εκπαιδευτικούς ώστε να μπορέσουν να απαντηθούν οι σύνθετες δυσκολίες των παιδιών με ένα τρόπο παραγωγικό. Οι σύγχρονες συμβουλευτικές προσεγγίσεις βοηθούν εκπαιδευτικούς και γονείς μέσα από τη διαμεσολάβηση των ειδικών να συνεργαστούν παραγωγικά στην προοπτική της ένταξης και υποστήριξης των μαθητών που έχουν αυξημένη ανάγκη και με αυτό τον τρόπο να διαχειριστούν καλύτερα τα μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα των παιδιών. Στο σεμινάριο αυτό θα παρουσιαστούν θέματα που αφορούν τις συμβουλευτικές παρεμβάσεις για τα προβλήματα αυτά, με στόχο την αποτελεσματικότερη προσέγγιση και διαχείρισή τους.

Στόχος Επιμόρφωσης

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τα μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα (π.χ. κοινωνικο-συναισθηματικά προβλήματα, προβλήματα προσαρμογής στο σχολείο, δυσκολίες στη μάθηση, κ.ά.) και την εφαρμογή παρεμβάσεων για την επίλυσή τους, αποκτώντας δεξιότητες για την ανάπτυξη ενός θετικού μαθησιακού και ψυχο-εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος αναμένεται οι συμμετέχοντες:
α) να έχουν εξοικειωθεί πλήρως με θέματα που αφορούν τις θεωρητικές προσεγγίσεις και τις αρχές των συμβουλευτικών παρεμβάσεων για τα μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα των παιδιών,
β) να έχουν κατανοήσει θέματα που αφορούν τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών και των εφήβων, τους παράγοντες που συνδέονται με τη σχολική εκπαίδευση και τις δυσκολίες στη μάθηση,
γ) να γνωρίζουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προωθήσουν προληπτικές και υποστηρικτικές δράσεις με τη βοήθεια των γονέων και άλλων ειδικών,
δ) να είναι σε θέση να οργανώνουν και να συντονίζουν δράσεις πρώιμης παρέμβασης και προγράμματα ανάπτυξης κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων με στόχο την πλήρη μορφωτική και ψυχο-κοινωνική ανάπτυξη όλων των παιδιών, και
ε) να αποκτήσουν τις δεξιότητες για την εφαρμογή συμβουλευτικών παρεμβάσεων με στόχο την ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων και τη δημιουργία θετικών προϋποθέσεων για την αντιμετώπιση και ενσωμάτωση των παιδιών με μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε γενικούς και ειδικούς παιδαγωγούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων της εκπαίδευσης που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα των παιδιών. Επίσης, απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς κ.α. που συνεργάζονται με παιδιά με μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους, μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες συμβουλευτικές παρεμβάσεις και αποτελεσματική συνεργασία με τους γονείς.

Δηλώσεις Συμμετοχής

Τ. 211.7706766 & 2310. 230545

http://www.e-employ.gr

Related Posts