BIAA

Σεμινάρια

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Σχεδιασμός και Εφαρμογή στην Πράξη

H Βιβλιοθήκη της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (Β.Ι.Α.Α.) διοργανώνει σε συνεργασία με τον τομέα Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης από τον ΕΟΠΠΕΠ, το επιμορφωτικό πρόγραμμα “Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Σχεδιασμός και Εφαρμογή στην Πράξη” το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 21 Απριλίου 2018 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Β.Ι.Α.Α.

Στο επιμορφωτικό Πρόγραμμα, θα επιχειρηθεί προσδιορισμός της έννοιας της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, θα παρουσιαστούν οι θεωρητικές παραδοχές και θα γίνει συνοπτική αναφορά σε ερευνητικά δεδομένα. Στη συνέχεια, θα υποστηριχθεί η αναγκαιότητα εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σύγχρονο σχολείο που οι τάξεις χαρακτηρίζονται από ετερογένεια και πολυμορφία και θα γίνει ειδική αναφορά στον σύνθετο και απαιτητικό ρόλο του εκπαιδευτικού κατά τον σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, την διεξαγωγή καθώς και την αξιολόγηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

Θα ακολουθήσει εκτενής αναφορά στο πλαίσιο και στο περιεχόμενο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας με βάση τους άξονες μαθητής και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και τις διαστάσεις, περιεχόμενο, διαδικασία, τελικό προϊόν και μαθησιακό περιβάλλον. Κατόπιν, θα επιχειρηθεί αναλυτική αναφορά σε στρατηγικές διαφοροποίησης που εστιάζουν στον σχεδιασμό, στον προγραμματισμό και στην εφαρμογή της διδασκαλίας καθώς και σε διδακτικές τεχνικές διαφοροποίησης που προσδιορίζουν πρακτικές εφαρμογές που οδηγούν στην διαφοροποίηση της εργασίας των μαθητών στην σχολική τάξη. Τέλος, θα προσδιοριστούν και θα αναλυθούν βασικές παράμετροι σχεδιασμού και προγραμματισμού της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν αναλυτικά παραδείγματα εφαρμογής διαφοροποίησης της διδασκαλίας στην πράξη σε συγκεκριμένα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος.

Στόχος Επιμόρφωσης

Η συγκεκριμένη επιμόρφωση επιδιώκει την εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τις βασικές θεωρητικές αρχές και κυρίως τη μεθοδολογία σχεδιασμού, προγραμματισμού και εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην σχολική τάξη. Στο πλαίσιο αυτό, αποσκοπεί να παρουσιάσει στους εκπαιδευόμενους συγκεκριμένες στρατηγικές διαφοροποίησης και διδακτικές τεχνικές υλοποίησης της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην πράξη με αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα από μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος, όπως η Γλώσσα, τα Μαθηματικά και η Ιστορία.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εν ενεργεία και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης αλλά και σε φοιτητές καθώς και σε επαγγελματίες και επιστήμονες, οι οποίοι επιθυμούν να εμπλουτίσουν το θεωρητικό τους υπόβαθρο και να διευρύνουν το παιδαγωγικό τους ρεπερτόριο, γνωρίζοντας και εφαρμόζοντας νέες στρατηγικές και διδακτικές τεχνικές στο πλαίσιο εφαρμογής στην τάξη και στην πράξη της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

Δηλώσεις Συμμετοχής

Τ. 211.7706766 & 2310. 230545

http://www.e-employ.gr

Related Posts